Flaming Arrow Glitter Purple

Pages

Sunday, 27 October 2013

Suka suki

Ok, today i would like to show off about my photo. Hamboii.. Bukan main riak lagi. Hehe. Takda la, gurau je. Semalam adalah hari keamanan bagi aku sebab dah lepas mengharungi beberapa minggu yang menyesakkan. So, ambil la gambar menunjukkan diriku dah boleh bernafas sikit. Motif?? Saja je la. Kalau tak suka it's ok. Ni blog aku, aku punya suka la.. Haha.
Lepas dah bersusah payah edit-edit gambar aku pun terus upload kat instagram aku.. And then share dalam twitter. Kenapa tak facebook. Ouch, aku rasa facebook terlalu public. Nanti orang cakap over la pulak.. Nak upload gambar dalam facebook kene gambar yang biasa-biasa je. Nanti mulut orang yang tengok mula lah pot pet pot pet itu ini.. Definitely i don't like. Tapi sebenarnya kalau nak ikutkan twitter lagi public. Tapi nak dibandingkan twitter dengan facebook, aku lebih ramai kawan dalam facebook. Yang betul-betul kenal, yang tak berapa kenal dan yang tak kenal pun ramai. Kalau twitter followers aku pun tak ramai, and followers pun semua kawan yang jenis tak ambil port. So, tak ada masalah nak upload or share gambar dalam twitter. Lagipun kalau dalam twitter ni gambar takkan terus appear kalau kita tak klik pada link gambar tu. Rasanya orang lebih prefer untuk baca tweet-tweet orang lain,jarang la nak tengok-tengok gambar. Melainkan orang tu kaki stalk. Haha.
Kalau dalam instagram, itu memang tempat mengupload gambar, kalau tak suka bergambar tak payah bersusah payah nak ada instagram. Melainkan orang tu pun suka stalk orang juga la. Suka dok usya-usya gambar orang. Haha
Ok lah. That's for this moment haa. Chow dlu. Salam manis dari Storybook Hijau. Saranghae..