Flaming Arrow Glitter Purple

Pages

Friday, 25 October 2013

Masuk balik

Ok, setelah sekian lamanya menyepi tanpa mengepost apa-apa entry akhirnya aku kembali semula mengepost. Mesti tetanya-tanya kenapa aku da lama tak update blog aku ni. Sebenarnye sejak beberapa minggu aku publish entry aku yang terakhir hari tu, aku didatangi dengan pelbagai gangguan dan dugaan. Haha. Sebenarnya aku sibuk sangat. Banyak kerja. Assigment + test yang bersepah. Sumpah aku rasa 2 3 minggu lepas hidup aku sangat sengsara dan huru hara. Rasa macam nak berhenti belajar pun ada. Ahaa, nampak tak kat situ betapa lemahnya aku nak menghadapi dugaan yang betul2 menguji mental dan fizikal.
Sebenarnya bukan tu saja masalah aku, aku ada masalah nak online. Laptop meragam. Hangin betul la aku. Laptop aku tak boleh nak connect dengan wifi. Mula-mula aku ingat wifi yang masalah sebab awal-awal sem dulu elok je aku online. Lepas lama menunggu wifi ni elok balik akhirnya aku give up. Sampai sekarang masih lagi tak boleh nak connect. Ada juga aku cuba cari port baik punya untuk connect dengan wifi yang laju. Tapi still sama je. Tak boleh. Yang peliknya kawan-kawan aku semua boleh dapat wifi. Aku sorang je tak boleh. Nampak sangat la tu laptop aku yang masalah. Stress laa. Sampai la sekarang ni. Ni update blog pun via handphone. Nasib baik la ada handphone. Internet pun free. Update la guna handphone. Mula-mula rasa malas nak update guna handphone tapi memandangkan dah lama sangat tak update terpaksa la guna handphone. Huhu. Ok lah.. Cukup untuk kali ni. See yaa. Saranghae you all..