Flaming Arrow Glitter Purple

Pages

Thursday, 26 September 2013

Videos Before Sleep

ok, sebelum tidur memang suka nak tunjuk-tunjuk video ni. video comel dari awek-awek cun korea, SNSD. seperti biasa bagi sape yang tak suka tu mintak maaf ea.

untuk lagu yang bertenaga aku paling suka lagu ni. Trick. bila dengar tu rasa bertenaga and agak serious sikit moodnya. best. jom layan..

 
Trick



kalau lagu yang cute-cute and hapening aku paling suka lagu ni. Gee and Way To Go.. comel. MV nye pun best jugak. untuk lagu Way To Go apa yang aku suka adalah konsep dia, melody and lirik dia. lirik  bahasa melayunya kena la search sendiri ea. hapening, full of friendship.and fresh. jom layan..

 
Gee

   
Way To Go



next, lagu yang genre slow and RnB aku suka lagu Touch The Sky, Forever, Complete and All My Love Is For You. tapi yang paling paling paling aku suka lagu Complete. memang best. lagu ni kalau faham lirik nya memang menyentuh perasaan. sesuai kalau nak bagi orang yang tersayang.hehe. tapi kalau nak dikaitkan dengan SNSD sendiri liriknya meggambarkan kekuatan SNSD daripada fans dorang yang sentiasa support sampai ke tahap yang luar biasa. kalau siapa yang ikuti pejalanan perkembangan group ni memang boleh tersentuh hati. banyak dugaan and cabaran dorang lalui sampai la dorang dapat menang banyak awards. kekuatan persahabatan dorang pun sangat bagus. saling sayang-menyayangi, kalau tengok perjalanan dorang sambil dengar lagu ni memang boleh nangis. aku la tapi kalau korang tak tawu la sebab aku terlalu fanatik dengan SNSD ni kan. sebelum layan nak bagi tahu yang lagu  Complete and All My Love Is For You ni dalam bahasa jepun bukan korea. lets enjoy..


                                          
Touch The Sky

                                         
Forever

 
 Complete 

                                         
  All My Love Is For You



sakarang nak jadi juri pulak.hehe . untuk koreografi terbaik aku aku pilih lagu Hoot and Mr. Taxi. smart la diorang punya gaya. meh tengok sama-sama.
 

 
Hoot

                                        
 Mr. Taxi



dalam banyak-banyak album SNSD ni ada satu album yang memuatkan lagu bahasa inggeris. selain The Boys yang ada version bahasa inggeris, ada satu lagu yang fully english iaitu Diamond. aku memang suka gila lagu ni. sedap didengar dan best. hehe.

                                        
 Diamond



lagu yang mv nye paling comel adalah Oh and Echo. memang comel sangat dorang. meh la kita tengok video comel ni....

                                       
Oh

                                       
Echo



sekarang nak bagi tawu lagu yang aku suka untuk genre yang lebih bertenaga pulak. 1st sekali lagu Run Devil Run yang mana lagu ni di buat lepas lagu Oh. sebelum Run Devil Run ni keluar, konsep SNSD ala-ala comel-comel, happening. tapi dengan keluarnya Run Devil Run ni sekali gus mengubah konsep mereka. iaitu daripada comel-comel jadi girl in black and nampak lebih garang sikit. agak mengejutkan juga tapi konsep tu hanya untuk lagu tersebut. dorang still comel lagi.heheh. 2nd lagu Oscar. memang muziknya fresh and bertenaga. and last one but no least The Boys. lagu ni memang best. dorang nampak lebih matang dalam mv ni. koreografi pun not bad. jangan tunggu lagi. jom layan..

                                        
Run Devil Run

                                        
Oscar

                                        
The Boys



alright! before aku habiskan entry aku yang ni, nak bagitahu part yang last sekali. ok, lagu SNSD yang aku rasa paling terbaik, yang perfect, kombinasi koreografi, lagu, melodi, pakaian and personaliti paling terbaik adalah............................jeng,,jeng,,jeng,, haha. macam nak umum pemenang anugerah. ok ok,lagu dan mv terbaik untuk 1st place aku pilih Galaxy Supernova, 2nd place once again Mr. Taxi diikuti oleh I Got A Boy and last but not least Genie. memang terbaik!! untuk pengetahuan, Galaxy Supernova antara lagu versi jepun terbaru dorang sempena mempromosikan samantha thavasa jeans macam yang pernah aku bagitahu dalam entry yang lepas. memang power dance. pakaian memang cantik and style sangat.


                                           
Galaxy Supernova

                                         
Mr. Taxi

                                         
I Got A Boy

Genie

ok. harap korang enjoy. untuk lagu-lagu and mv yang lain aku still suka. cuma aku nak lebih tekankan mana yang aku teramat-amat suka. tak ada pun lagu dorang yang aku tak suka. semuanya memang the best!!! SNSD daebak!!! 
and now aku chow dulu ok, saranghae you all. SNSD fighting!!