Flaming Arrow Glitter Purple

Pages

Saturday, 8 June 2013

Perlu Penambahbaikan

Hari ni lepas stdy ngn member2 subjek solid mechanics. Hmm,rupenye bnyak lg yg aku x twu and x faham.haish, mcm mane nak jwb final exam ni. aku rase aku kene buat perubahan pada diri aku. Tp slalu je janji pd dri sndri nak brubh.tp x pena btul2 brubah. Ini la manusia,susah nk mlakukan perubhan. Kate org kte kne blajar dr kgagalan. Tp kalau x nk brubh dan menyebbkan bekali kali gagal xde la dkatekan blajar dr kgagalan. Tu x blaja  namenye. Maknenye kene blaja mengubah tabiat dri untk btulkan kegagalan.
Lepas pnat blaja perut pun rase lapar. So, kami cadang nak msak spegeti carbonara tp xda bahan la pulak. Naseb baik ade member tu nak kluar,so krim dia je la. Lepas dah dpt barang kami pun mulakan la proses masak memasak. Bunyi mcm sibuk sgt nak masak2 bgai. Haha. aku x tlong sangat sebab x bnyak hal kene buat..ye la stakat celur spegeti dgn msak kuah yg dri tin,2 org boleh buat. Tp ape yg aku nampak dri member2 buat memang aku rase kagum. Pantas dan cekap. Memang dah layak jadi bini orang. Hehe. Ina? aku bukan x twu cume x secekap mereka.. Dari situ aku mule blajar menjadi lbih matang dan dewase. Skarang bukan x matang dan dewase, cume kena perlu penambahbaikan. Maklum la umur dah makin meningkat, dah boleh jadi mak org kene la bsikap lebih matang. Blaja mematangkan dri ni dripada persekitaran. Persekitaran mendewasakn aku.
So,lepas siap msak,kami pun makan beramai ramai. Seronoknye..
So, menu dinner harini adalah spegeti carbonara.. Lepas makan bsuh pinggan mangkuk same2. Dpatlah mengeratkan lagi ikatan persahaban kami. Sayang korang semua. SARANGHEO.